sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Matkapäiväkirja Italiasta - osa 3

Torstai 5.7:

Torstaina aamupalan jälkeen käveltiin parin kilometrin matka hotellilta Arena Nordille harjotuksiin. Paahtavassa helteessä lämppää ei juuri tarvittu, ja kohta pääsimmekin jo alueelle tekemään voimisteluohjelmasikermäämme. Harkka meni meillä ihan hyvin, keilatkaan ei putoillut hirveesti.

Käveltiin takas hotellille ja kerättiin vähän voimia ennen kuin lähdettiin kohti Riminin La Befane- ostoskeskusta. Ostoskeskuksen kaupoissa meni monta tuntia tosi nopeasti. Suosikkikaupoiksi muodostuivat mm. Terranova, Stradivarius, Calliope, Carpisa, Bershka ja niin monet muut. Ostoskasseja taisikin kertyä yhteensä n.50 kpl :)

Illalla taas noin kymmenen aikaan meillä oli esitys. Kaikkia pikkasen jännitti että pysyykö keilat kädessä. No ihan hyvin ne käsissä pysyi ;) Kaikki olivat tyytyväisiä suorituksiin ja sehän oli pääasia =)

Oman esitysvuoron jälkeen täytyi tietysti ottaa vielä kuvia.

Illalla kun lähdimme esityksen jälkee kohti hotellia kiinnitimme ehkä vähäsen huomiota kulkiessamme Italian katuja puvut päällä :D

Perjantai 6.7

Perjantaina oli La Notte Rosa, eli vaaleanpunainen yö. Paikalliset olivat valmistautuneet siihen jo kauan, kaikki kaupat, hotellit ja ravintolat oli somistettu vaaleanpunaisella ja pinkillä.

Kävimme syömässä La Fattoria- ravintolassa, joka olikin osalle tuttu viime kerrasta. Ravintolassa ollessamme alkoi sataan vähän vettä... joka yltyikin ukkoskuuroksi. No syötiin siinä sitten vielä jälkiruoat odotellessa sateen loppumista. Sen jälkeen suuntasimme päälavalle katsomaan Loppugaalaa.

Loppugaalassa esiintyivät mm. allaolevat Italialaiset akrobatiavoimistelijat, Eteläkorealaiset spinningpyörätanssijat sekä tietysti oman seuran Kefeidit.

Illalla kaikki ihmetteli miten nopeasti viikko oli mennyt. Seuraavana päivänä lähdettäisiin jo bussilla lentokentälle vielä yhdeksi yöksi lentokenttähotelliin ja sitten kohti kotia...